فال متولدین 16 ، 25 مهر و 4 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام اكتبر
یا
فال متولدین 16 ، 25 مهر و 4 آبان
متولدین 8، 17 و 26 ام اكتبر تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین زحل و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 8 اكتبر یا 16مهر

اگر در 8 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تأثیر سیاره مریخ باعث تأخیر در اتفاقات خوب و خوش یمن می‌شود؛ به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید همه چیز به موقع صورت گیرد. (2) منظم، وقت شناس، سیستماتیك و روشمند هستید. (3) ذاتاً انسان فكور و پایداری هستید. (4) می‌توانید مسئله را از دو زاویه ارزیابی و تحلیل كنید. (5) معمولاً دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (6) طبیعت، زیبایی و گل‌ها را می‌ستایید و به موسیقی علاقمند هستید. (7) نسبت به بسیاری از مردم زیرك‌تر و باهوش‌تر هستید. (8) بلند پرواز هستید و دوست دارید همیشه خود را مشغول نگه دارید. (9) فعال و شایسته هستید، ولی در عین حال ویژگی‌های یك دیكتاتور در شما به چشم می‌خورد. (10) با اینحال نسبت به افراد فقیر و ستمدیده رفتار دلسوزانه‌ای دارید. (12) مؤسس و مجری لایقی هستید و می‌دانید چگونه از دیگران كار بكشید. (13) به عدالت عشق می‌ورزید و به نظم و قانون احترام می‌گذارید. (14) به خوبی می‌توانید نام‌ها و اشكال را به خاطر بسپارید. (15) از قدرت و انرژی لازم برای مدیریت در زمینه‌های مختلف بهره‌مند هستید. (16) در رویارویی با مسائل مختلف زندگی روزمره مهارت زیادی دارید. (17) در مسائل مالی احتیاط را در دستور كار خود قرار می‌دهید. (18) غم‌ها و مشكلات دیگران را درك می‌كنید و به همین دلیل دیگران برای نصیحت و مشاوره به سمت شما می‌آیند. (19) از دیكتاتور بودن خوشتان می‌آید. (20) به خاطر مداومت و اشتیاق بالا در كارتان، دیگران از شما الگو می‌گیرند.



فال تاریخ تولد: 17 اكتبر یا 25مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مؤسس متفكر و متبحری هستید. (2) آرمان‌ها و بلند پروازی‌هایتان نسبت به دیگران در سطح بسیار بالاتری قرار دارد و به هیچ وجه آداب و رسوم سنتی را نمی‌پسندید. (3) افكار خلاق و مثبتی در ذهنتان می‌پرورانید. (4) صلح دوست هستید و در جهت بهتر شدن وضعیت مردم تمامی جهان كار می‌كنید. (5) به عرفان و هیپنوتیزم علاقه دارید. (6) شجاع، متكی بنفس و باشخصیت هستید. (7) برای دانش و تحقیقات استعداد دارید. (8) تا حدودی در هنگام ابراز هیجاناتتان سرد به نظر می‌رسید. بعضی اوقات ترسو بودنتان شما را شوكه می‌كند. معمولاً دوست دارید نظرات خود را روی دیگران دیكته كنید و فراموش می‌كنید كه باید به احساسات و هیجانات آنها ارزش بگذارید. (9) با بهره‌گیری از تخیل و توان فكری بالای خود به موفقیت نایل می‌شوید. (10) تلاش فراوانی می‌كنید و هیچ چیز برایتان غیر ممكن نیست.



فال تاریخ تولد: 26 اكتبر یا 4 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) سه جسم سماوی یعنی زحل، زهره و ماه روی شما تأثیر می‌گذارند. (2) ناپایداری و دمدمی مزاج بودن جزء ویژگی‌های برجسته شما به حساب می‌آیند. (3) دوست دارید ظاهر مجوب و خیلی خوبی داشته باشید و به لوازم آرایش و دكوراسیون منزل علاقه زیادی دارید. (4) شیفته سفر كردن هستید. (5) ترجیح می‌دهید دوستان زیادی داشته باشید. (6) تا حدودی رفتار سلطه جویانه‌ای با جنس مخالف خود دارید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید و راحت پول در می‌آورید. (8) در مسائل عشقی با مشكلاتی دست به گریبان خواهید بود. (9) به سمت خانه و نزدیكانتان جذب می‌شوید. (10) در هنگام اجرای پروژه‌های بزرگ و بلند پروازانه شاد هستید. (11) اشتیاق، نوآوری و سرزندگی قابل توجهی دارید. (12) علاقه زیادی به دكوراسیون منزل نشان می‌دهید
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ، 25 مهر و 4 آبان


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 این است كه باعث تأخیر در تمامی امور زندگی می‌شود. مطمئناً در مسائل مالی نیز چنین تأخیری دیده خواهد شد و تنها در سنین بسیار بالا و پس از نبردی سخت به ثبات مالی دست پیدا می‌كنید. بنابراین سعی كنید این عدد در زندگی شما نقش بازی نكند. به جای این عدد می‌توانید از عدد 3 یا 7 برای تمامی فعالیت‌ها یا لحظات مهم زندگی خود استفاده كنید. با اینحال اگر تصادفاً تجربه نشان داد عدد 8 برایتان شانس به همراه دارد می‌توانید همچنان از آن استفاده كنید و تنها در اینصورت است كه به ثروت و خوشبختی می‌رسید. در اینصورت می‌توانید شانس خود را در بخت آزمایی و مسابقات اسب سواری با این عدد امتحان كنید. ولی معمولاً این عدد باعث تأخیراتی در كارها می‌شود و باید در مسائل مالی خیلی احتیاط كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

زمینه‌های شغلی مختلفی مثل علوم رمزی، شیمی، فیزیك، پزشكی و ریاضیات پیشرفته برایتان مناسب است. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ، تولید الوار و ساخت و ساز به موفقیت می‌رسید. به عنوان حسابدار یا مدیر می‌توانید به خوبی از عهده وظایفی كه به شما واگذار می‌شود بر آیید.

برای تحقیق (در مورد موضوع مورد علاقه خود) و همچنین نویسندگی در زمینه موضوعات فكری نسبتاً استعداد زیادی دارید.

بانكدار یا دلال بورس زبده‌ای می‌شوید. ضریب هوشی شما بالا است و می‌توانید به صورت منطقی استدلال كنید. به همین دلیل موفقیت شما به عنوان یك حقوقدان یا وكیل مدافع تضمین می‌شود.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

عصبی بودن، تحریك‌پذیری و بیماری‌های مربوط به ساق پا، دندان و گوش تهدید كننده‌های اصلی سلامتی شما به حساب می‌آیند. احتمال دارد قربانی فلج و روماتیسم نیز شوید. ممكن است به بیماری صفراوی مبتلا شوید و اغلب از افسردگی مزمن رنج می‌برید. نكته شگفت‌انگیز این است كه ویژگی‌های تأخیر اندازی عدد 8 در مورد درمان بیماری‌هایتان نیز دیده می‌شود. مستعد واریس و بواسیر هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 5، 7، 14، 16، 23 و 25 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست دارید منزوی باشید و خیلی به امور خانواده توجه نمی‌كنید كه این مسئله باعث بروز مشكلاتی در زندگی مشترك شما می‌شود. (2) آرزو می‌كنید تصمیم‌گیری در مورد تمامی مسائل مهم به شما واگذار شود. (3) فرد محافظه كاری هستید و دوست ندارید همسرتان لباس‌های مد روز بپوشد و در جامعه راحت بگردد. (4) در انتخاب همسر بسیار مشكل پسند هستید. (5) به طور خودجوش با بچه‌های خود هم صحبت می‌شوید. (6) تلاش خاصی برای لذت بردن از زندگی خانوادگی صورت نمی‌دهید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) می‌توانید كارهای مربوط به خانه‌داری را به صورت سیستماتیك انجام دهید. (2) بسیار اجتماعی هستید و انتظار دارید دوستان زیادی برای بازدید به خانه شما بیایند. (3) دوست ندارید از آداب و رسوم اجتماعی پیروی كنید. (4) به خاطر عدم بلوغ كافی در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه خواهید شد. (5) از زندگی خانوادگی خود لذت می‌برید و برای موفقیت بچه‌ها و تحقق بلند پروازی شوهرتان فداكاری می‌كنید. (6) بزرگترین مشكل شما، كمبود صمیمیت و لطافت زنانگی است. (7) خودتان را وابسته شوهرتان می‌كنید، اگرچه در صورت لزوم به او كمك می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین به سمت اشخاصی جذب می‌شوید كه روشمند، سیستماتیك و دارای طرز فكر علمی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

؟؟؟؟؟؟؟



رنگ‌های خوش یمن

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه، الماس سیاه، چشم گربه‌ای و لعل بنفش را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
انضباطدلسردی
سیستماتیك و روشمند بودنبه تعویق انداختن امور
عشق به موسیقیتنهایی
استواریشكاكیت
شایستگیخودخواهی
عدالتسلطه طلبی
استعداد تحقیقاتتحریك‌پذیری
توانایی سازمان‌دهیافسردگی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا